Rozlúčka s T-Mobilom

Autor: Jana Holecová | 15.3.2011 o 7:42 | Karma článku: 7,89 | Prečítané:  1658x

Prišla mi sms: "Radi by sme Vám poďakovali za používanie služieb siete T-Mobile. Vaše číslo bolo prevedené k inému operátorovi, radi Vás však kedykoľvek uvítame späť. Váš T-Mobile."

Milý T-Mobile, vraj ma znova rád uvidíš. Tak to ja mám na rozdiel od teba už aspoň dva roky pocit, že je ti to úplne jedno!

Cítila som obrovské zadosťučinenie. O to väčšie, že mi po odchode od nich zostalo číslo. Vďaka ti, Európska únia! K niečomu si fakt dobrá!

Bola som u nich plus mínus od začiatku tohoto tisícročia. Nie u únie, ale u T-Mobilu. Tak pred dvoma rokmi som si všimla, že polovica mojich známych "zbehla" inam. Dosť som cestovala po svete a doma som bola málo, tak som to príliš neskúmala.

Potom to začalo: Pretože som SIMku používala zriedka, nemala som paušál, ale predplatený kredit. Vždy, keď som sa objavila doma, poslal na mňa T-Mobile do dvoch dní svojich operátorov a podomových obchodníkov. Ponúkali úžasnú zmenu tarifu. Boli vyškolení, slová paušál a zmluva nepoužívali. Takže chvíľu trvalo, než mi došlo, prečo mi k tomu ponúkajú aj výbehovú Motorolu zadarmo.

Na prvého som ešte bola milá. Požiadala som, aby vo firemnom systéme k môjmu číslu poznačil, že dobre viem, prečo používam kredit a neprajem si prechod na zmluvu.

Inšpirovala ma priateľka. Kedysi u nej stále zvonili jehovisti. Tak im povedala, aby si do počítačového systému poznačili, že ona o prechod na ich vieru nestojí. Viackrát sa neobjavili.

T-Mobilový agent sľúbil, zavesil a - tým to pre neho skončilo. Jeho kolegovia otravovali naďalej. Jehovisti sú profesionálnejší.

Neznechutilo ma to. Potrebovala som internet. Zase - len tri mesiace do roka. Žiadne pravidelné platby, ale "čudlík" na SIM-ku, vždy predplatené na mesiac. Dosť drahé. Od T-Mobile. S pochybnou kvalitou, stále to padalo. Šla som ku konkurencii a kúpila si ďalšiu SIM-ku. Signál kvalitnejší a čuduj sa svete, bolo to aj lacnejšie.

Hodila som reč s kamarátkou, ktorá pred časom od T-Mobile tiež odišla. Smiala sa: "Mala som od nich mobil. Chcela som internet, tak som sa spýtala, či mi ako dlhoročnej zákazníčke ponúknu nejaké výhody. Predavač sa strašne ošíval, než z neho vypadlo, že on sám má internet od konkurencie."

Možno si poviete: Používa to málo, nič z nej nemajú, a ešte by chcela aj výhody! Áno, dá sa to tak povedať, pripúšťala som. Ale len do doby, než som  zistila, že u konkurencie môžem mať hovory i sms-ky asi o 15% lacnejšie než po desiatich rokoch u T-Mobile. A tiež bez zmluvy, s predplateným kreditom.

A tak, keď som sa domov vrátila natrvalo, zariadila som si prevod čísla. Súčasťou bol telefonát s T-Mobile, že skutočne odchádzam. Hodila som reč s operátorkou. Do telefónu znela smutne, akoby ju môj odchod mrzel. Mala som chuť jej povedať, nech si to neberie osobne. Týmto tak činím:)

O dva dni neskôr mi volá T-Mobile. Čo ešte môžu chcieť? Bol to automat - vraj som volala na Call centrum a on - ten automat - chce vedieť, ako som spokojná s ich službami.

Zhlboka som sa nadýchla a veľmi pomaly a dôrazne som stlačila červené tlačítko. T-Mobile chce vedieť, ako som spokojná s ich službami! Chudáci, ešte nezaregistrovali, že odchádzam.

 

Čo popisujem, sú skúsenosti s českým T-Mobilom. Kvôli čitateľom tohoto článku, ktorí sú u T-Mobile, dúfam, že ten slovenský funguje inak...

Na záver odkaz pre český T-Mobile: od konkurencie už mám aj ADSL. Po tom, čo som prestala často cestovať, som z "čudlíka" prešla na zmluvu. Aj bez podomových obchodníkov.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

TECH

Miliardy ľudí čoskoro zažijú nevídanú klímu

Klimatická zmena prebieha nad zemou rýchlejšie ako nad oceánmi. Takmer polovica dnes žijúcich ľudí zažije podnebie aké nepoznáme


Už ste čítali?