reklama

Dvere do neba

Bolo to už veľmi dávno, keď som si v jednej kázni vypočula zaujímavú metaforu: Bol to príbeh o mníchovi, ktorého život v kláštore neuspokojoval. Stále nemohol nájsť to, kvôli čomu tam prišiel.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Raz sa dopočul, že niekde na svete sa nachádzajú dvere, ktoré vedú priamo do neba. Vybral sa ich hľadať. Navštívil mnoho krajín a všade sa na ne pýtal. Nikto však o dverách do neba nevedel.

Po mnohých rokoch, keď už celkom zabudol na kláštor, z ktorého vyšiel, mu konečne ktosi ukázal cestu k vytúženým dverám.

Ponáhľal sa k nim a nedočkavo ich otvoril. Za nimi bola - jeho vlastná kláštorná cela...

Neviem, prečo mi tento príbeh vtedy utkvel v pamäti. Vlastne nie, dosť rýchlo som naň zabudla. Až teraz sa objavili podmienky, keď som si na to hľadanie dverí do neba znova spomenula. Akoby bolo vtedy vo hviezdach napísané, že ten príbeh bude raz, po rokoch, pre mňa veľmi aktuálny.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tak sa i ja vraciam tam, odkiaľ som pred pár rokmi vyšla. Z dnešného pohľadu by som povedala, že som sa asi tiež vybrala hľadať niečo, čo v skutočnosti môžeme nájsť len sami v sebe. Bohatšia o cenné skúsenosti, som zvedavá, čo nájdem.

Jana Holecová

Jana Holecová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

písanie je pre mňa formou relaxu Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu