reklama

Kto sa díva na nemecké romantické filmy?

Hanba nehanba, musím s farbou von: ja ich mám rada. Kdesi som čítala, že je to len pre ročníky 60+, tak neviem...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (73)

Urobila som si v okolí malý prieskum - díva sa na ne dosť ľudí vo veku, no, mladosť preč, do dôchodku ďaleko. Obvykle to priznajú s malým zaváhaním a úsmevom, ale priznajú.

Prečo sa na ne rada dívam? Nuž, je to podobný pocit ako v detstve, keď som hltala Dobšinského rozprávky. A to sú teda pekné krváky! Čudujem sa, že som pri nich neutrpela nejakú traumu. Proti nim sú nemecké romantické filmy prechádzka ružovou záhradou (niekedy aj doslovne).

Poznám psychiatričku, ktorá sa po celodennej práci večer rada posadí ku knihe z červenej knižnice. Jej kritérium je:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Len aby sa vzali!"

Chápem ju. Život býva dosť ťažký sám o sebe, tak prečo sa trochu neodreagovať?

Ja sa psychiatriou neživím, asi preto to mám posunuté od kníh smerom k filmom...

Lenže je tu háčik - zbavila som sa televízora. Úplne dobrovoľne a po zrelom uvážení, ale má to jednu nevýhodu - prišla som tým o nemecké romantické filmy.

Využívam teda občasné návštevy u rodičov, vždy tam stihnem aspoň jeden príbeh. Spoločne sledujeme, či vo filme bude presne ten istý útes, ktorý sme už videli vo všetkých ostatných príbehoch. Ale pozor: útes býva len u jednej autorky, už neviem ktorej. V ostatných nemeckých romantických filmoch sa útes nevyskytuje.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Raz bolo v programe pri jednom filme uvedené: kanadský romantický film. Natešene som si ho pustila. Ale bola som sklamaná, nemalo to ten šmrnc. Pokiaľ to presne nezodpovedá štruktúre 'stretnutie, jeden z nich bohatý, prekonanie prekážok, zásnuby alebo svatba', proste to nie je ono.

Jana Holecová

Jana Holecová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

písanie je pre mňa formou relaxu Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu